Άρθρα & Πηγές

Για όσα σας ενδιαφέρουν
Επικοινωνία

Μείνετε ενημερωμένοι με τα άρθρα μας για θέματα που αφορούν το coaching, την επιχειρηματικότητα και την εργασία

Καλοκαιρινά tips για επιχειρήσεις

Παρότι είναι ίσως δελεαστικό να υποκύψετε σε μια μακρά περίοδο διακοπών και ξεκούρασης, το καλοκαίρι δεν είναι ωφέλιμο αν συνεπάγεται απώλεια της δυναμικής ανάπτυξης της επιχείρησής σας. Ακολουθήστε συγκεκριμένες στρατηγικές, συντηρήσετε τη δυναμική σας και γιατί όχι, αναπτύξετε την επιχείρησή σας και τους καλοκαιρινούς μήνες.

Μικρο-εντάσεις στον εργασιακό χώρο: Πότε και πώς να τις διαχειριστείτε

Οι μικρο-εντάσεις στους χώρους εργασίας είναι ένα σύνηθες φαινόμενο που δυσχεραίνει το έργο της συνεργασίας. Ο έγκαιρος και στρατηγικός διάλογος όμως, φαίνεται να λύνει αρκετά από τα προβλήματα και να οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα.

Χρήσιμα tips για να διαχειριστείτε τον φόβο της αποτυχίας

Πολλοί νέοι επιχειρηματίες, στελέχη σε διοικητικές θέσεις αλλά και μέλη σε ομάδες έργου καλούνται να διαχειριστούν τον φόβο, την αβεβαιότητα και την αμφιβολία για την επίτευξη των στόχων που έχουν αναλάβει ή τους έχουν ανατεθεί. Με τα σωστά εργαλεία και βασικά στοιχεία την επιμονή και την επανάληψη, μπορείτε να πετύχετε κάθε ρεαλιστικό στόχο που θέτετε.

Πόσο σας επηρεάζει η γνώμη των άλλων στην εργασία σας;

Αργά ή γρήγορα όλοι αντιμετωπίζουμε μια κριτική από έναν εργοδότη, έναν συνάδελφο ή μια επαγγελματική ομάδα. Ακόμα και αν κάποια από τα σχόλια που δεχόμαστε δεν είναι ευχάριστα, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι η αυτοεκτίμησή μας και η διάθεση να αξιοποιήσουμε την ανατροφοδότηση για να εξελιχθούμε περισσότερο.

Part – time επιχειρηματικότητα: Πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα και tips

Η αναδιάρθρωση της κοινωνίας και της οικονομίας τις τελευταίες δεκαετίες, έχει οδηγήσει σε αύξηση του αριθμού των μικρών επιχειρήσεων που λειτουργούν στα πλαίσια μερικής απασχόλησης. Τα βασικά σενάρια για μια τέτοια επιλογή συνήθως είναι τρία, κάθε ένα με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του.

Κορωνοϊός: Πώς να διατηρήσετε τις πωλήσεις σας κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Η “κοινωνική απόσταση”, αν και αποδεικνύεται καλή για τη δημόσια υγεία, βλάπτει σε σημαντικό βαθμό τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Τα μέτρα που έχουν ληφθεί αναγκάζουν τους περισσότερους πελάτες να μείνουν σπίτι, μειώνοντας τις πωλήσεις. Διαβάστε τις ακόλουθες συμβουλές για να διατηρήσετε τους πελάτες σας έστω και από απόσταση.

Πώς να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της επιχείρησής σας σε 5 βήματα

Βασικό μέλημα των επιχειρηματιών πρέπει να είναι η εκπαίδευση τους, αλλά και η εκπαίδευση των υφισταμένων τους στην κριτική σκέψη, όπως και η μετάδοση του αισθήματος ότι η συμμετοχή όλων είναι πολύτιμη.

Πώς να σχεδιάσετε ένα Ελάχιστο Βιώσιμο Προϊόν: ένας οδηγός βήμα προς βήμα

Ένα Ελάχιστα Βιώσιμο Προϊόν, είναι στην πραγματικότητα μέρος μιας αναπτυξιακής στρατηγικής, που θα σας επιτρέψει να επικυρώσετε (ή να ακυρώσετε) τις παραδοχές για το προϊόν σας και να μάθετε πώς οι χρήστες αντιδρούν στη βασική λειτουργία του. Διαβάστε τον οδηγό που ακολουθεί και δημιουργήστε το δικό σας ΕΒΠ.

Η τέχνη της πειθούς στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα

Η αποτελεσματική επικοινωνία, η τέχνη του λόγου και της πειθούς, υποστηρίζει πλέον όχι μόνο τις επικοινωνιακές ανάγκες, αλλά αποτελεί ίσως την σημαντικότερη δεξιότητα που μπορεί να δώσει σε έναν νέο επιχειρηματία ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Τα 5 στοιχεία που αξιολογεί ένας επενδυτής σε μια startup

Οι startups βασίζονται σε επιχειρηματικές ιδέες, τα αποτελέσματα των οποίων δεν έχουν φανεί και δεν μπορούν να αξιολογηθούν. Ποια είναι επομένως τα στοιχεία και οι ενδείξεις στις οποίες θα στραφούν οι πιθανοί επενδυτές για την αξιολόγηση της επιχειρηματικής ιδέας;

Πώς να βελτιώσετε τις δεξιότητες σας μέσω της αυτοπαρατήρησης

Πώς να βελτιώσετε τις δεξιότητες σας μέσω της αυτοπαρατήρησης

Η αυτοπαρατήρηση αποτελεί ένα εργαλείο μέσα από το οποίο μπορούμε να επικεντρωθούμε στο περιεχόμενο της εμπειρίας μας. Μας δίνει την δυνατότητα να σκεφτούμε, να παρατηρήσουμε τον εαυτό μας σε δράση, και να μάθουμε μέσα από αυτή την διαδικασία.

Οι 10 απαραίτητες δεξιότητες για κάθε νέο επιχειρηματία

Οι 10 απαραίτητες δεξιότητες για κάθε νέο επιχειρηματία

Σύμφωνα με έρευνες, υπάρχουν συγκεκριμένες δεξιότητες που μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας ενός νέου επιχειρηματία, χωρίς την ύπαρξη των οποίων ακόμα και μια καλή επιχειρηματική ιδέα πιθανότατα θα αποτύχει.

Cognitive Behavioral Coaching: μια σημαντική προσέγγιση στο Coaching

Cognitive Behavioral Coaching: μια σημαντική προσέγγιση στο Coaching

Το CBC αποτελεί μια σημαντική προσέγγιση στο Coaching. Βασίζεται σε μια συνεργατική σχέση που βοηθάει τα άτομα να εστιάσουν στην επίτευξη των στόχων τους με έναν δομημένο και συστηματικό τρόπο, ενθαρρύνοντας τους να αναπτύξουν τις δικές τους στρατηγικές.

Αναβλητικότητα: λόγοι ύπαρξης και τρόποι αντιμετώπισης

Αναβλητικότητα: λόγοι ύπαρξης και τρόποι αντιμετώπισης

Η αναβλητικότητα είναι ένα κοινό πρόβλημα, που εμφανίζεται κατά καιρούς στους περισσότερους. Στατιστικές μελέτες έχουν δείξει ότι το 95% των ανθρώπων έχουν κατά καιρούς αναβλητική συμπεριφορά, ενώ το 20% επιδεικνύουν χρόνια αναβλητικότητα.

Οι βασικοί λόγοι αποτυχίας μιας startup

Οι βασικοί λόγοι αποτυχίας μιας startup

Η αποτυχία των startups δείχνει να αποτελεί τον κανόνα και όχι την εξαίρεση, αλλά αυτό δεν θα πρέπει να είναι το σημείο εστίασης. Το σημείο εστίασης για κάθε νέο επιχειρηματία, πρέπει να είναι η δημιουργία της κατάλληλης νοοτροπίας που θα τον βοηθήσει να αποφύγει τις λάθος επιλογές.

Lean Startup: λιγότερος χρόνος, μικρότερο ρίσκο

Lean Startup: λιγότερος χρόνος, μικρότερο ρίσκο

Η Lean Startup μεθοδολογία έρχεται να προτείνει έναν διαφορετικό τρόπο, με μικρότερο ρίσκο, σε λιγότερο χρόνο. Αφορά την δημιουργία και ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων και κατ’ επέκταση προϊόντων και υπηρεσιών, έχοντας ως σημείο εκκίνησης ένα βασικό επιχειρηματικό μοντέλο και πολλές δοκιμές στην αγορά.

Evidence Based Practice: η βάση για αποτελεσματικό Coaching

Evidence Based Practice: η βάση για αποτελεσματικό Coaching

Η EBP απαιτεί μια προσεκτική αξιολόγηση στο τι είναι γνωστό από τις διαφορετικές υπάρχουσες τεχνικές, τι μας λέει η εμπειρία μας και τι ακριβώς χρειάζεται ο πελάτης για να οδηγηθεί σε επιτυχή αποτελέσματα.

Storytelling: Πείτε το με μια ιστορία

Storytelling: Πείτε το με μια ιστορία

Αν η ιστορία σας έχει ενδιαφέρον, σωστό σχεδιασμό και δυνατότητες αλληλεπίδρασης με τους ακροατές, μπορεί να αποτελέσει όπλο επικοινωνίας, μεταφέροντας το μήνυμα σας επιτυχημένα και δίνοντας του ιδιαίτερη προβολή.

Ακολουθήστε μας

 

Συνδεθείτε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες και νέα σχετικά με τις υπηρεσίες και τις δράσεις μας

 

Επικοινωνία

Τηλέφωνο

+30 6955426366

+30 2112128560

Email

info@businessq.gr