Άρθρα & Πηγές

Μείνετε ενημερωμένοι με τα άρθρα μας για θέματα που αφορούν το Coaching, την Επιχειρηματικότητα και την Εργασία

Κορωνοϊός: Πως να διατηρήσετε τις πωλήσεις σας κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Η “κοινωνική απόσταση”, αν και αποδεικνύεται καλή για τη δημόσια υγεία, βλάπτει σε σημαντικό βαθμό τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Τα μέτρα που έχουν ληφθεί αναγκάζουν τους περισσότερους πελάτες να μείνουν σπίτι, μειώνοντας τις πωλήσεις στις περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Διαβάστε τις ακόλουθες συμβουλές για να διατηρήσετε τους πελάτες σας έστω και από απόσταση.

Πώς να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της επιχείρησής σας σε 5 βήματα

Βασικό μέλημα των επιχειρηματιών πρέπει να είναι η εκπαίδευση τους, αλλά και η εκπαίδευση των υφισταμένων τους στην κριτική σκέψη, όπως και η μετάδοση του αισθήματος ότι η συμμετοχή όλων είναι πολύτιμη.

Πως να σχεδιάσετε ένα Ελάχιστο Βιώσιμο Προϊόν: ένας οδηγός βήμα προς βήμα

Ένα Ελάχιστα Βιώσιμο Προϊόν, είναι στην πραγματικότητα μέρος μιας αναπτυξιακής στρατηγικής, που θα σας επιτρέψει να επικυρώσετε (ή να ακυρώσετε) τις παραδοχές για το προϊόν σας και να μάθετε πώς οι χρήστες αντιδρούν στη βασική λειτουργία του. Διαβάστε τον οδηγό που ακολουθεί και δημιουργήστε το δικό σας ΕΒΠ.

Η τέχνη της πειθούς στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα

Η αποτελεσματική επικοινωνία, η τέχνη του λόγου και της πειθούς, υποστηρίζει πλέον όχι μόνο τις επικοινωνιακές ανάγκες, αλλά αποτελεί ίσως την σημαντικότερη δεξιότητα που μπορεί να δώσει σε έναν νέο επιχειρηματία ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Τα 5 στοιχεία που αξιολογεί ένας επενδυτής σε μια startup

Οι startups βασίζονται σε επιχειρηματικές ιδέες, τα αποτελέσματα των οποίων δεν έχουν φανεί και δεν μπορούν να αξιολογηθούν. Ποια είναι επομένως τα στοιχεία και οι ενδείξεις στις οποίες θα στραφούν οι πιθανοί επενδυτές για την αξιολόγηση της επιχειρηματικής ιδέας;

Πώς να βελτιώσετε τις δεξιότητες σας μέσω της αυτοπαρατήρησης

Η αυτοπαρατήρηση αποτελεί ένα εργαλείο μέσα από το οποίο μπορούμε να επικεντρωθούμε στο περιεχόμενο της εμπειρίας μας. Μας δίνει την δυνατότητα να σκεφτούμε, να παρατηρήσουμε τον εαυτό μας σε δράση, και να μάθουμε μέσα από αυτή την διαδικασία.

Οι 10 απαραίτητες δεξιότητες για κάθε νέο επιχειρηματία

Σύμφωνα με έρευνες, υπάρχουν συγκεκριμένες δεξιότητες που μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας ενός νέου επιχειρηματία, χωρίς την ύπαρξη των οποίων ακόμα και μια καλή επιχειρηματική ιδέα πιθανότατα θα αποτύχει.

Cognitive Behavioral Coaching: η πιο διαδεδομένη προσέγγιση στο Coaching

Το CBC αποτελεί την πιο διαδεδομένη προσέγγιση στο Coaching. Βασίζεται σε μια συνεργατική σχέση που βοηθάει τα άτομα να εστιάσουν στην επίτευξη των στόχων τους με έναν δομημένο και συστηματικό τρόπο, ενθαρρύνοντας τους να αναπτύξουν τις δικές τους στρατηγικές.

Αναβλητικότητα: λόγοι ύπαρξης και τρόποι αντιμετώπισης

Η αναβλητικότητα είναι ένα κοινό πρόβλημα, που εμφανίζεται κατά καιρούς στους περισσότερους. Στατιστικές μελέτες έχουν δείξει ότι το 95% των ανθρώπων έχουν κατά καιρούς αναβλητική συμπεριφορά, ενώ το 20% επιδεικνύουν χρόνια αναβλητικότητα.

Οι βασικοί λόγοι αποτυχίας μιας startup

Η αποτυχία των startups δείχνει να αποτελεί τον κανόνα και όχι την εξαίρεση, αλλά αυτό δεν θα πρέπει να είναι το σημείο εστίασης. Το σημείο εστίασης για κάθε νέο επιχειρηματία, πρέπει να είναι η δημιουργία της κατάλληλης νοοτροπίας που θα τον βοηθήσει να αποφύγει τις λάθος επιλογές.

Πως να σχεδιάσετε ένα Ελάχιστο Βιώσιμο Προϊόν: ένας οδηγός βήμα προς βήμα

Πως να σχεδιάσετε ένα Ελάχιστο Βιώσιμο Προϊόν: ένας οδηγός βήμα προς βήμα

Ένα Ελάχιστα Βιώσιμο Προϊόν, είναι στην πραγματικότητα μέρος μιας αναπτυξιακής στρατηγικής, που θα σας επιτρέψει να επικυρώσετε (ή να ακυρώσετε) τις παραδοχές για το προϊόν σας και να μάθετε πώς οι χρήστες αντιδρούν στη βασική λειτουργία του. Διαβάστε τον οδηγό που ακολουθεί και δημιουργήστε το δικό σας ΕΒΠ.

Η τέχνη της πειθούς στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα

Η τέχνη της πειθούς στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα

Η αποτελεσματική επικοινωνία, η τέχνη του λόγου και της πειθούς, υποστηρίζει πλέον όχι μόνο τις επικοινωνιακές ανάγκες, αλλά αποτελεί ίσως την σημαντικότερη δεξιότητα που μπορεί να δώσει σε έναν νέο επιχειρηματία ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Τα 5 στοιχεία που αξιολογεί ένας επενδυτής σε μια startup

Τα 5 στοιχεία που αξιολογεί ένας επενδυτής σε μια startup

Οι startups βασίζονται σε επιχειρηματικές ιδέες, τα αποτελέσματα των οποίων δεν έχουν φανεί και δεν μπορούν να αξιολογηθούν. Ποια είναι επομένως τα στοιχεία και οι ενδείξεις στις οποίες θα στραφούν οι πιθανοί επενδυτές για την αξιολόγηση της επιχειρηματικής ιδέας;

Πώς να βελτιώσετε τις δεξιότητες σας μέσω της αυτοπαρατήρησης

Πώς να βελτιώσετε τις δεξιότητες σας μέσω της αυτοπαρατήρησης

Η αυτοπαρατήρηση αποτελεί ένα εργαλείο μέσα από το οποίο μπορούμε να επικεντρωθούμε στο περιεχόμενο της εμπειρίας μας. Μας δίνει την δυνατότητα να σκεφτούμε, να παρατηρήσουμε τον εαυτό μας σε δράση, και να μάθουμε μέσα από αυτή την διαδικασία.

Οι 10 απαραίτητες δεξιότητες για κάθε νέο επιχειρηματία

Οι 10 απαραίτητες δεξιότητες για κάθε νέο επιχειρηματία

Σύμφωνα με έρευνες, υπάρχουν συγκεκριμένες δεξιότητες που μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας ενός νέου επιχειρηματία, χωρίς την ύπαρξη των οποίων ακόμα και μια καλή επιχειρηματική ιδέα πιθανότατα θα αποτύχει.

Cognitive Behavioral Coaching: η πιο διαδεδομένη προσέγγιση στο Coaching

Cognitive Behavioral Coaching: η πιο διαδεδομένη προσέγγιση στο Coaching

Το CBC αποτελεί την πιο διαδεδομένη προσέγγιση στο Coaching. Βασίζεται σε μια συνεργατική σχέση που βοηθάει τα άτομα να εστιάσουν στην επίτευξη των στόχων τους με έναν δομημένο και συστηματικό τρόπο, ενθαρρύνοντας τους να αναπτύξουν τις δικές τους στρατηγικές.

Αναβλητικότητα: λόγοι ύπαρξης και τρόποι αντιμετώπισης

Αναβλητικότητα: λόγοι ύπαρξης και τρόποι αντιμετώπισης

Η αναβλητικότητα είναι ένα κοινό πρόβλημα, που εμφανίζεται κατά καιρούς στους περισσότερους. Στατιστικές μελέτες έχουν δείξει ότι το 95% των ανθρώπων έχουν κατά καιρούς αναβλητική συμπεριφορά, ενώ το 20% επιδεικνύουν χρόνια αναβλητικότητα.

Οι βασικοί λόγοι αποτυχίας μιας startup

Οι βασικοί λόγοι αποτυχίας μιας startup

Η αποτυχία των startups δείχνει να αποτελεί τον κανόνα και όχι την εξαίρεση, αλλά αυτό δεν θα πρέπει να είναι το σημείο εστίασης. Το σημείο εστίασης για κάθε νέο επιχειρηματία, πρέπει να είναι η δημιουργία της κατάλληλης νοοτροπίας που θα τον βοηθήσει να αποφύγει τις λάθος επιλογές.

Ακολουθήστε μας

 

Συνδεθείτε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες και νέα σχετικά με τις υπηρεσίες και τις δράσεις μας

 

Επικοινωνία

Τηλέφωνο

+30 6955426366

+30 2112128560

Email

info@businessq.gr